13:38 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انواع روغن

شرکت بورسی مجوز افزایش قیمت ۹ درصدی انواع روغن گرفت
نماد برتر- شرکت بورسی از موافقت کارگروه تنظیم بازار با افزایش ۹ درصدی قیمت انواع روغن تولیدی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز شد.
وضعیت تورم کالاهای خوراکی در شهریور
نماد برتر- در شهریورماه اغلب کالاهای خوراکی با رشد قیمت نسبت به ماه قبل همراه بود و در بین آنها افزایش قیمت کره و تخم مرغ قابل توجه است.
قیمت محصول شرکت آماده عرضه اولیه ۹ درصد افزایش یافت
نماد برتر- صنعت غذایی کورش که آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام در بورس است از افزایش ۹ درصدی قیمت انواع روغن نباتی خبر داد.
سه محصول شرکت آماده عرضه اولیه ۸.۵ تا ۱۷ درصد گران شد
نماد برتر- شرکت آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام در بورس از دریافت مجوز افزایش ۸.۵ تا ۱۷ درصدی قیمت دانه، نهاده دامی و انواع روغن خام از سازمان تنظیم بازار خبر داد.
نرخ روغن خام شرکت بورسی هم بطور متوسط ۱۱ درصد گران شد/ زمان اجرا
نماد برتر- صنعتی بهشهر از متوسط افزایش ۱۱ درصدی نرخ روغن خام و زمان اعمال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی نماد برای فردا شد.
تصمیم جدید ستاد تنظیم بازار درباره قیمت روغن
نماد برتر- بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار نرخ عرضه هر کیلوگرم از انواع روغن خام ۴۷۰۰ تومان تصویب شد.
کاهش بودجه، جایزه افزایش تولید است؟!
پایگاه خبری راد: در شرایطی که وزیر جهاد کشاورزی معتقد است که اگر متوسط تولید محصولات کشاورزی به یک‌سوم رکورد تولید کشاورزان نمونه برسد، مشکلات کشور حل می‌شود، بودجه سال آینده برای توسعه کشت دانه‌های روغنی که به گفته او شش‌برابر افزایش یافته، شش‌برابر کمتر از امسال شده است. در این شرایط مشاور حجتی تاکید کرد که اگر این بودجه اصلاح نشود، به واردات کمک کرده‌ایم نه تولید داخل!
لبنیات ارزان شد؛ گوشت و مرغ گران
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت‌ خرده‌فروشی برخی اقلام خوراکی نشان می‌دهد که در هفته پایانی پاییز، قیمت لبنیات و حبوبات با کاهش همراه بوده است، اما در مقابل گوشت قرمز و مرغ گران‌ شده‌اند.
صادرات روغن ممنوعه، ۲۰۰ درصد بیشتر از پارسال!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که از ابتدای تیرماه وزیر جهاد کشاورزی صادرات ۱۸ قلم کالای اساسی وارد شده با ارز یارانه‌ای را ممنوع اعلام کرد، جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که در نیمه نخست امسال بیش از ۴۸ هزار تن انواع روغن به کشورهای مختلف صادر شده است.
تاثیر نوعی روغن در کاهش کلسترول بد خون
پایگاه خبری راد: نتایج یک آزمایش نشان داد افزودن روغن پنبه دانه به رژیم غذایی چرب به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک می‌کند.
13 میلیون فرآورده نفتی در بندر خلیج‌فارس جابجا شد
‌پایگاه خبری راد: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تشریح کارنامه 6 ماهه بندر خلیج فارس، از رشد 60 درصدی سوخت رسانی به کشتی ها (بانکرینگ) و کاهش 50 درصدی واردات نفتی در این بندر خبر داد.
پرداخت ۲۴ میلیارد دلار ارز دولتی و نیمایی به واردات + جزئیات
پایگاه خبری راد: در پی انتشار فهرست دریافت‌کنندگان ارز دولتی و نیمایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که در نیمه اول امسال دولت ۲۴ میلیارد دلار ارز بانکی و نیمایی پرداخت کرده است که بیشترین ارز اختصاص یافته به واردات ۱۰ قلم کالای اساسی بوده است.
۲۱ کالا از پرداخت مالیات علی‌الحساب واردات معاف شدند
پایگاه خبری راد: ۲۱ قلم کالای اساسی از پرداخت مالیات علی‌الحساب واردات قطعی به میزان چهار درصد ارزش گمرکی معاف شدند.
ممنوعیت صادرات برخی کالاها برای حمایت از دهک‌های پایین و جلوگیری از قاچاق و رانت‌ بوده است
پایگاه خبری راد: معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چای، انواع روغن خوراکی، دانه‌های روغنی و روغن خام و پالم، شکر، انواع شیر خشک صنعتی و اطفال و کره در بسته‌بندی بالای ۵۰۰ گرم و گوشت گرم، در فهرست مهم‌ترین اقلام ممنوعه صادراتی قرار گرفته‌اند و ممنوعیت صادرات این اقلام به‌منظور تنظیم بازار داخلی و حمایت از دهک‌های پایین جامعه انجام گرفته است.
 قیمت تایر و روغن تا 300 درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: هر گونه بی توجهی به شبکه های نظارتی و توزیع توسط تعاونی ها، زمینه سودجویی و افزایش های پی در پی قیمت لاستیک و روغن را به همراه دارد.